Szüksége van visszavenni / cserélni / reklamálni a tőlünk vásárolt árut? Készítettünk egy egyszerű útmutatót arról, hogyan küldje el nekünk az árut, mire lesz szükségünk ahhoz, hogy minden a lehető leggyorsabban és leggördülékenyebben menjen. Az áruk cseréje és visszaküldése nálunk ingyenes.


1.

Lépjen velünk kapcsolatba kérésével

Lépjen kapcsolatba velünk a reklamace@theywear.hu címen, hogy tájékoztasson minket visszaküldési / csere / panaszolási szándékáról.

Az adásvételi szerződéstől való elállás vagy a csere szándékát legkésőbb a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül kell közölni. Az árunak használaton kívülinek, csak felpróbáltnak, sérülés, illatanyag vagy romlás jelei nélkül, eredeti csomagolásban és címkével ellátva kell lennie. Sérült, illatosított, piszkos vagy büdös árut nem fogadunk vissza. Ezért kérjük, hogy a termék állapotát a szállítás előtt felelősségteljesen ellenőrizze.

2.

Gondosan csomagolja be az árut, és mellékelje a szükséges dokumentumokat

Az árut gondosan kell csomagolni, ideális esetben az eredeti csomagolásban, és ha szükséges, buborékfóliával kell ellátni a sérülések elkerülése érdekében. A visszaküldéshez a magánfutárok DPD, PPL, GLS, DHL, UPS használatát javasoljuk. Az elmúlt időszakban többször előfordult, hogy a Cseh Posta használatával nem kézbesített csomagot kaptunk, ezért nem ajánljuk ezt a postai küldeményt visszakézbesítésre.

Felhívjuk figyelmét, hogy a helyes visszaküldésért az ügyfél felelős, és az áruk nem szállíthatók csomagküldő szolgálati helyekre átvétel vagy utánvétellel. Az ilyen küldeményeket nem tudjuk elfogadni.

  • a vásárlást igazoló bizonylat másolata (ideális esetben a számla másolata)
  • egy rövid kísérőlevél, amelyben megadja, hogy visszaküldi-e az árut, cserére van-e szüksége, vagy hogy a hiba, amelyre hivatkozik
  • kitöltött elállási nyilatkozat, ha Ön eláll az adásvételi szerződéstől letöltés innen
3.

Küldje a csomagot a helyes címre

Ha minden készen áll, kérjük, hogy a csomagot csak az alábbi címre küldje vissza nekünk, más címre technikai okokból nem áll módunkban átvenni a csomagot.

GSshop solution s.r.o.
Pražská 1
678 01 Blansko
Cseh Köztársaság


Maga a csere ingyenes, csak az eredeti árut kell elküldenie nekünk. A kicserélt árut a kiválasztott fuvarozóval ingyenesen küldjük el.
A feladó hibája esetén a postaköltség az ügyfél számára ingyenes, és az ügyfél jogosult az áru visszaküldésével kapcsolatos költségek megtérítésére (a számla visszatérítésével vagy más, azonos értékű áru küldésével).
Ha a csomagot rossz címre vagy feladóhivatalba küldi, akkor biztosítani kell a helyes címre történő kézbesítést. A fuvarozó általában nem tájékoztat minket a fent említett címtől eltérő címre történő szállításról, és a szállítás vagy a végső cím megváltoztatása a vásárló feladata. A kézbesítési pontokon történő átvétel nem lehetséges.
Az e-mailben visszaigazolást talál a panasza / cseréje / visszaküldése megoldásának kezdeményezéséről. Ha a nyomon követési kód azt mutatja, hogy megkapta a csomagot, de nem kapott tőlünk üzenetet, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a reklamace@theywear.hu címen. Előfordulhat, hogy a futár tévedésből más címre szállította a csomagot, vagy tévedésből más címzettnek adta át. Kérjük, csatolja e-mailjéhez a szállítólevél vagy a nyomon követési szám szkennelését.
Ha minden rendben van, legkésőbb az áru visszaküldését követő 14 napon belül. Ne felejtse el megadni a helyes számlaszámot a Mintakifizetési űrlap. A megoldási folyamatot közvetlenül a weboldalunkon is követheti. A küldeményt legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállási szándékról szóló értesítést követő 14 napon belül kell elküldeni. Ezen időszak után a visszavonás már nem fogadható el.
Legkésőbb a követelés benyújtásától számított 30 napon belül. E-mailben tájékoztatjuk Önt, ha egy igényt megnyitottunk. Ön kövesse az állásfoglalás előrehaladását közvetlenül a weboldalunkon.